Genom att klicka på "acceptera alla cookies" samtycker du till lagring av cookies på din enhet för att förbättra navigeringen på webbplatsen, analysera webbplatsens användning och bistå i våra marknadsföringsinsatser. Läs mer i våra Integritets- och Cookie policy för mer information.
skärm inspekteras med förstoringsglas

Den digitala

Stadsteatern

Låt Odd Hill granska er e-handel. Vi ger er konkreta och tydliga lösningsförslag för ökad konvertering, färre avbrutna köp och boost i försäljningen.

Med Odd Hills UX-granskning får du:

Noggrann genomgång av köpflödet

Identifiering av flaskhalsar och hinder

Tydliga och konkreta lösningsförslag som ökar försäljningen

Analys med motiveringar av Odd Hills UX-designers

Rapport och presentation i ett videomöte.

Konsten att förstå publiken

Malmö Stadsteater är en av Sveriges ledande inom dramatisk teater. I samband med nyinvigningen den anrika teatern Hippodromen fick Odd Hill det spännande uppdraget att skapa en ny webbplats som matchar teaterns nya visuella identitet.

Vi vann guld på Publishing Galan!

Malmö Stadsteater är en av Sveriges ledande inom dramatisk teater. I samband med nyinvigningen den anrika teatern Hippodromen fick Odd Hill det spännande uppdraget att skapa en ny webbplats som matchar teaterns nya visuella identitet.

Med Odd Hills UX-granskning får du:

Noggrann genomgång av köpflödet

Identifiering av flaskhalsar och hinder

Tydliga och konkreta lösningsförslag som ökar försäljningen

Analys med motiveringar av Odd Hills UX-designers

Rapport och presentation i ett videomöte.

Krav på tillgänglighet för privata aktörer

Vi driver digitala projekt, inom webb- och systemutveckling, med kreativitet, nyfikenhet och precision. Hos oss får ni både nytänkande och trygghet. kreativitet, nyfikenhet och precision. Hos oss får ni både nytänkande och trygghet

Så går Odd Hills UX-granskning till:

Granskning

Vi granskar köpflödet eller annan specifik del av e-handeln vi kommit överens om. Huvudfokus ligger på att identifiera hinder, flaskhalsar eller annat som försvårar det för användaren, eller gör att köpet avbryts. Tanken är att kundens resa ska kännas intuitiv och sömlös.

Analys

Vi bearbetar data, analyserar våra fynd och tar fram lösningsförslag till de problem vi hittar. Vi bedömer och prioritererar förslagen utifrån hur lätta de är att genomföra i förhållande till hur mycket de ger. Hittar vi några lågt hängande frukter, saker som är enkla fixa, tar vi upp dem först.

Rapport

Allt sammanställs sedan i en rapport med tydliga och konkreta förslag på hur konverteringen kan ökas. Vår UX-designer går igenom rapporten tillsammans med er vid ett digitalt möte.